טרגדיה בבית וגן • פעוטה כבת שנתיים נהרגה לאחר שנפלה מחלון ביתה

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on טרגדיה בבית וגן • פעוטה כבת שנתיים נהרגה לאחר שנפלה מחלון ביתה
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעוטה כבת שנתיים נפטרה מפצעיה לאחר שנפלה הבוקר (שבת) מחלון ביתה מגובה של 4 קומות, ברחוב בית וגן בירושלים.

    לזירת הנפילה הגיעו חובשים ופאראמדיקים של מד"א שפינו את הפעוטה במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים הדסה – עין כרם בעיר.

    פאראמדיק מד"א איציק אסרף שהגיע למקום סיפר כי "על הקרקע שכבה פעוטה כבת שנתיים כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעת ראש מדממת ופגיעה רב מערכתית קשה, עוברי אורח שהיו במקום סיפרו לנו שהיא נפלה מחלון בקומה השלישית. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה לבי"ח הדסה ע"כ כשהיא במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה".

    מאוחר יותר נמסר מדוברת הדסה כי "פעוטה בת שנתיים פונתה היום אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, עם חבלת ראש קשה לאחר נפילה מגובה. הפעוטה הגיעה במהלך מאמצי החייאה שנמשכו גם ביחידת הטראומה אך לצערינו נפטרה מפצעיה".

    ממשטרת ירושלים נמסר כי "מחקירה ראשונית עולה כי התינוקת טיפסה ונפלה מחלון שאינו מסורג. בחלון נקשרו חבלים במקום סורגים. מתנהלת חקירה ונבדק חשד לרשלנות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אני לא יודעת מה נסגר עם בית וגן בזמן האחרון?!1!!!
      ה' ישמור ……..

    2. 2

      הרבה אסונות בבית וגן בזמן האחרון אני גר בבית וגן זה קרה מעל בית הכנסת "עיני" כל מי שהוא בית וגני מבין לאיזה בית הכנסת אני אני מתכווןאני גם יודע לאיזה משפחה זה קרה ה' ישמור צריך להיתחזק הרבה בתפילה ובעיניינים של קדושה שה' ישמור אותנו!!!!!!!!!!!

    3. 1

      מה נסגר עם בית וגן???????????????????.